Využití výhod umělé inteligence (AI) v systému prediktivní údržby AVEVA Predictive Analytics.

Zákazník: ENEL, Itálie

Obor: Energetika

Použité produkty:
AVEVA Predictive Analytics

Podrobnosti

ENEL (E NTE Nazionale per l’Energia ELettrica), přední světová energetická společnost vyrábí a distribuuje elektrickou energii a plyn v 31 zemích na 5ti kontinentech.

„Se společností AVEVA jsme zavedli inovativní řešení, které nám umožňuje maximalizovat návratnost v naší nové realitě.“

Matteo Cantu, Digital Transformation Director, ENEL

Cíle

  • Zvýšení efektivity v souladu s digitální vizí vedení společnosti ENEL
  • Profitovat z celkového přehledu o výkonnosti elektrárny s výhledem přechodu na autonomní provoz
  • Využívat procesní data v kombinaci s umělou inteligencí (AI) pro zvýšení výkonu a usnadnění optimalizace
  • Správa majetku v reálném čase s využitím pokročilých diagnostických nástrojů pro předvídání poruch ještě před jejich vznikem a snížení nákladů na údržbu

Výzvy

  • Vytvoření otevřeného prostředí pro nové myšlenky a postupy a zavedení systému pro neustálé zlepšování pro dosažení co nejvyšší úrovně efektivity
  • Zavedení řízení změn a organizačního smýšlení
  • Vytvoření nástrojů a pracovních procesů pro řízení centra prediktivní údržby

Výsledky

  • Zajištění podnikové odolnosti a pružnosti během pandemie COVID 19
  • Včasné odhalení více než 220ti konkrétních událostí a zabránění selhání
  • Dosažení optimalizované výkonnosti na zdrojích 20 GW a 1275ti zařízeních pro výrobu energie