Druhy podpory Customer FIRST

V době objednání podpory Customer FIRST musí být všechny produkty v aktuální verzi (není vyžadováno pro úroveň Primary). Pokud má uživatel některé AVEVA produkty ve starších verzích, dostává v době objednávky podpory Customer FIRST speciální slevu pro jejich jednorázový upgrade na aktuální verzi oproti standardním cenám jednorázových upgradů.

Pro konkrétní cenovou nabídku na podporu Customer FIRST prosím kontaktujte firmu Pantek (CS) s.r.o., Autorizovaného distributora AVEVA software pro ČR a SR.

Druh podpory Primary Standard Premium Elite
Aktualizace softwaru
Nové verze (upgrade) sleva 25%
Opravné balíčky (service packs) nebo záplaty (patches)
Jednorázové opravy (hot fixes)
Aplikace Software Asset Manager
Technické informace
Mobilní aplikace Customer FIRST Mobile Apps
Mediální vzdělávání – příklady úspěšných nasazení, webináře, technická videa
Elektronické bulletiny Tech Alerts
Technické dokumenty Tech Notes
Portál AVEVA Knowledge Base
Portál AVEVA Security Central
Informační bulletiny firmy Pantek (CS) s.r.o.
Technická podpora
Zadání požadavku e-mailem
Telefonický přístup k certifikovaným specialistům firmy Pantek (CS) s.r.o. v běžné pracovní době
Telefonický přístup 24 x 7 x 365 k pracovníkům celosvětové technické podpory (pouze pro řešení urgentních provozních situací)
Přímý přístup k certifikovaným technickým specialistům AVEVA
Cenově zvýhodněné aplikační konzultace přímo od specialistů AVEVA sleva 5% sleva 10% sleva 20%
Cenové zvýhodnění na licence zahrnuté do programu „Test, Simulation, and Emergency Back-up System“ sleva 50% sleva 50%
Vyslání technického specialisty AVEVA přímo na místo u koncového uživatele (cestovné/ubytování/stravné není zahrnuto)
Dedikovaný tým technických specialistů AVEVA (pouze od určitého finančního objemu zakoupené podpory)
Školení
eLearning – přístup k online/offline výukovým kurzům na portálu celosvětové zákaznické podpory Global Customer Support
Cenově zvýhodněná autorizovaná školení u Pantek (CS) s.r.o. sleva 20% sleva 20% sleva 20% sleva 20%