- Nezávislost na automatizačním řídicím systému od konkrétního dodavatele.
- Použití standardních informačních technologií (operační systém, relační databáze, komunikace). Využití moderní informační platformy .NET společnosti Microsoft.
- Variabilní pracoviště operátorů:
– Stacionární, vícemonitorová pracoviště
– Mobilní operátor (chytrý telefon, tablet)
– Podpora vícedotykového ovládání a gest na dotykových zařízeních
– Tencí klienti v prostředí Internet/intranet (Microsoft Edge, Google Chrome aj.) - Otevřený přístup uživatelů (klientů) k realtime a historickým datům z různých klientských aplikací (Microsoft Office, AVEVA InTouch HMI a AVEVA OMI, AVEVA Historian Client, vlastní aplikace “na míru” ve Visual Basic, C++ aj.).
- Možnost využití mnoha standardních protokolů (OPC UA, OPC DA, SQL, MQTT, SNMP, WebServices (SOAP, REST), HTTP/S, Microsoft .NET, ODATA, XML aj.)