Zavedení změn v důsledku šíření Covid-19

V souladu s pokyny české vlády týkající se ochrany veřejného zdraví v době propuknutí viru COVID-19 se společnost Pantek (CS) s.r.o. rozhodla zavést preventivní opatření.

Od úterý 17. března 2020 budou všichni zaměstnanci vykonávat veškerou pracovní činnost z domova, tj. formou tzv. Home-Office.

Telefonické spojení, tj. všechny pevné linky, budou přesměrovány na Jana Hlaváčka nebo (později) na Soňu Červenou a bude Vám předán kontakt na příslušného pracovníka.

E-mailová komunikace bude fungovat jako obvykle, zaměstnanci budou mít přístup k firemní elektronické poště i z domova.

Vzhledem k charakteru práce a naší technické připravenosti neočekáváme závažné dopady v činnosti naší firmy. Pouze osobní styky, jako školení a jednání v naší firmě nebo u zákazníků, budou v této době z logických důvodů pozastaveny.

Toto opatření platí prozatím do odvolání. Přejme si, aby tato velmi nepříjemná situace byla co nejdříve za námi.

A hlavně pevné zdraví a hodně štěstí Vám všem i Vašim blízkým.

Za Pantek (CS) s.r.o.
Zbyněk Červenka, výkonný ředitel

Kontaktní informace

Tel.: +420-495 219 072 až 3, 495 211 405

E-mail (informace): info@pantek.cz
E-mail (technická podpora): podpora@pantek.cz