Podpora

Kde hledat informace

Pro produkty Wonderware jsou na našich stránkách www.pantek.cz k dispozici různé zdroje informací, jejichž naprostá většina je v českém jazyce.

Sekce Podpora

V sekci Podpora, ve které se právě nacházíte, jsou Vám k dispozici:

  • Stručný popis programů, jejichž prostřednictvím je koncovým uživatelům, systémovým integrátorům i velkým podnikovým koncernům poskytována technická podpora pro Wonderware produkty
  • Přehled aktuálních verzí softwarových produktů Wonderware
  • Přímé odkazy na důležité originální zdroje Wonderware
    • Portál globální zákaznické podpory Global Customer Support. Přístup vyžaduje přihlášení. Pokud přihlašovací údaje dosud nemáte, můžete využít registrační formulář pod přihlašovacím dialogem.
      Poznámka: Uživatelé s platnými přihlašovacími údaji na předchozí portál technické podpory Wonderware (wdn.wonderware.com) se nemusejí znovu registrovat, jejich přihlašovací údaje zůstávají platné.
      Rozsah dostupných informací závisí na přístupové úrovni, která se odvíjí od využívaného programu technické podpory. Nejvyšší přístupovou úroveň získají předplatitelé programů technické podpory Wonderware Customer First Support (pro koncové uživatele) resp. Wonderware Consignment Support (pro systémové integrátory).
      Všechny informace jsou zde v anglickém jazyce
    • Wonderware Product Hub (download) – sekce pro stahování Wonderware software (instalace produktů, opravy, komunikační DAServery, utility apod.), dokumentace, videí
    • Wonderware Security Central – informace o kompatibilitě Wonderware software s bezpečnostními opravami Microsoft
    • Wonderware Knowledge Base – vyhledávání ve znalostní databází technických dokumentů jako jsou Tech Notes, Tech Alerts, často kladené dotazy (FAQs) apod.
    • Wonderware Tech Notes – podrobné technické dokumenty s doporučenými postupy a radami od technické podpory Wonderware
  • Tipy technické podpory – rady, návody a doporučení ke konkrétním technickým tématům od technické podpory Pantek (CS) s.r.o.
  • Možnosti kontaktování technické podpory

Sekce Produkty

  • Údaje o produktech (katalogové listy)
  • Pozice produktů
  • Hlavní přínosy a typická nasazení
  • Specializované ”produktové” informace, např. ”Jak snadno a rychle začít” (souhrnné informace pro zahájení práce s daným produktem), často kladené otázky (FAQ), ”Co je nového” (novinky v nových verzích jednotlivých produktů) apod.

Sekce Aktuality

  • Důležitý informační kanál, jehož prostřednictvím Vás informujeme o našich akcích, novinkách a aktualizacích v produktovém portfoliu apod.
    Přihlásit se k odběru našich aktualit můžete zde







Close

Zadejte prosím následující údaje.





Kliknutím na tlačítko níže souhlasíte se zpracováním osobních údajů.