22.09.2020

Zavedení změn v důsledku dalšího šíření Covid-19


Z důvodu ochrany zdraví našich zaměstnanců a zákazníků se společnost Pantek (CS) s.r.o. rozhodla opět zavést zvýšená preventivní opatření.

Od úterý 22. září 2020, budou zaměstnanci rozděleni na dva týmy. Jeden tým bude vykonávat své pracovní povinnosti běžným způsobem v kancelářích společnosti a druhý tým bude pracovat v režimu home-office. Po dvou týdnech se týmy vymění.

Telefonické spojení, tj. všechny pevné linky (viz níže), budou vyřizovány v budově společnosti odkud budete dále přepojeni na požadovaného pracovníka nebo Vám na něj bude předán přímý kontakt .

E-mailová komunikace bude fungovat jako obvykle, zaměstnanci budou mít přístup k firemní elektronické poště i z domova.

Plánovaná školení na našich učebnách probíhají v běžném režimu s využíváním ochranných pomůcek proti nákaze koronavirem. Ochranné pomůcky, tj. roušky včetně dezinfekce, jsou k dispozici u nás ve firmě.
Informace o volných termínech naleznete v sekci Školení.

Služební cesty, resp. obchodně-technické konzultace se zákazníky, probíhají po vzájemné dohodě jako obvykle buď v naší nebo Vaší firmě; samozřejmě s dodržením aktuálně platných bezpečnostních opatření.

Výše uvedená opatření platí do odvolání nebo příp. dalších změn.


Kontaktní informace

Tel.: +420-495 219 072 až 3, 495 211 405

E-mail (informace): info@pantek.cz
E-mail (technická podpora): podpora@pantek.cz



      





Close

Zadejte prosím následující údaje.





Kliknutím na tlačítko níže souhlasíte se zpracováním osobních údajů.